Vituiks meni tääkin talvisota!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Vituiks meni tääkin talvisota!

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 22:21

Mikä se on, että kaikki kivasti alkaneet ketjut päättyy tukkanuottasille ja toistensa kurkkuun käymiselle? Onko niin kamalat vanhat kaunat ettei niitä saa pidettyä kurissa, ei sitte millään :?: :?:
saara

Re: Vituiks meni tääkin talvisota!

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 22:26

Ei kun jatketaan vaan niitä ketjuja fiiliksen mukaan! Kiss on alkuperäinen nimimerkkini jonka hylkäsin useiden bannausten vuoksi. Otan myös käyttöön alkuperäisen identiteettini, Kyllästyneen provosoimana. Muuten en piittaa vanhoista, on mukavaa kun voi askarella vaikka tarinaketjuaja ajankulukseen, Vitut Kyllästyneestä. Se tietää ja mä tiedän.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 22:27

Kiss kirjoitti:Ei kun jatketaan vaan niitä ketjuja fiiliksen mukaan! Kiss on alkuperäinen nimimerkkini jonka hylkäsin useiden bannausten vuoksi. Otan myös käyttöön alkuperäisen identiteettini, Kyllästyneen provosoimana. Muuten en piittaa vanhoista, on mukavaa kun voi askarella vaikka tarinaketjuaja ajankulukseen, Vitut Kyllästyneestä. Se tietää ja mä tiedän.

Miten ja milloin olen sinua provosoinut?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 22:29

No selvittäkää nyt välinne vaikka tässä ja antakaa sitte olla, jookos?
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 23:33

Ei ole mitään selvitettävää.
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 23:35

Kiss kirjoitti:Ei ole mitään selvitettävää.

No suut suppilovahverolle sitten 8-)
saara

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 23:49

Olipas vivahteikas ja tapahtumarikas ilta! Tunnelmat meni kirjaimellisesti laidasta laitaan:;D

Kiitos kaikille osallisille ja hyvää yötä!
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 16.09.2014 21:19

saara kirjoitti:Mikä se on, että kaikki kivasti alkaneet ketjut päättyy tukkanuottasille ja toistensa kurkkuun käymiselle? Onko niin kamalat vanhat kaunat ettei niitä saa pidettyä kurissa, ei sitte millään :?: :?:

Sorvi inhoaa ylikaiken kun toisilla on mukavaa ja viihtyvät.
Silloin se aina sotkea välejä.

Olisit ollut muinoin Tristanin omalla keskustelupakstalla, meil oli vaiks kuin kivaa, leikittiin, hassuteltiin ja viihdyttiin monelaisesta tarjonnasta, jota Tris kirjoitteli.
No kävi niin, ettei Sorvi sietänyt Trisin ja mun kaveruutta siellä palstalla ja oli ihan kokoajan mun ja trissen kimpussa ivaamassa ja haukkumassa. Jokaisen hauskan jutun jälkeen Sorvi ilmestyi paikalle ja ilmoitti:kiss oletko mielestäsi hauska, ja sitä rataa.
Eikä ees hänestä puhuttu, mutta tunki ittensä jokaväliin haastamaan riitaa, kunnes mun ja Trisin välit vaikeuksien kautta viileni. Sorvi vihaa, jos on hauskaa, se on kai silleen vammakki.
Viimeksi muokannut Kiss päivämäärä 17.09.2014 11:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Kiss

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.09.2014 23:02

Kiss kirjoitti:
saara kirjoitti:Mikä se on, että kaikki kivasti alkaneet ketjut päättyy tukkanuottasille ja toistensa kurkkuun käymiselle? Onko niin kamalat vanhat kaunat ettei niitä saa pidettyä kurissa, ei sitte millään :?: :?:

Jorvas inhoaa ylikaiken kun toisilla on mukavaa ja viihtyvät.
Silloin se aina sotkea välejä.

Olisit ollut muinoin Tristanin omalla keskustelupakstalla, meil oli vaiks kuin kivaa, leikittiin, hassuteltiin ja viihdyttiin monelaisesta tarjonnasta, jota Tris kirjoitteli.
No kävi niin, ettei Jorvi sietänyt Trisin ja mun kaveruutta siellä palstalla ja oli ihan kokoajan mun ja trissen kimpussa ivaamassa ja haukkumassa. Jokaisen hauskan jutun jälkeen Jorvi ilmestyi paikalle ja ilmoitti:kiss oletko mielestäsi hauska, ja sitä rataa.
Eikä ees hänestä puhuttu, mutta tunki ittensä jokaväliin haastamaan riitaa, kunnes mun ja Trisin välit vaikeuksien kautta viileni. Jorvi vihaa, jos on hauskaa, se on kai silleen vammakki.

Mitä vittua tuo on, kissi? - Poista kaikki Jorvi-sanat viesteistäsi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 16.09.2014 23:22

Eiköhän koko ketju joutaisi poistoon, meni epäasialliseksi.
saara

Paluu Romulaatikko