Kiss kirjoitti:MITEN TÄÄ ON OMASSA KETJUSSAAN, EIKÖ kYLDE SALLINUT TÄTÄ KIRJALLISUUS KETJUUN. IHAN SAMA SAATANAN PÄSSI. TÄMÄ ON KIRJALLISUUTTA. OIH, MUA OTTA SYDÄMMEST.
Kiss kirjoitti:OLEN ARMOILLASI JA PISTÄN KORVAN TAA.Kyllästynyt, olen Kiss. Sinä aloitit muista se!
Kiss kirjoitti:Ja miten vitussa sää Kyllästynyt vastaat Psykopatologialle osoitettuun sähköpostiin. Aika vittumaista kirjottajia kohtaan! Tähän saa Pertti vastata. Aattele jos oiskin ollut muuta asiaa, kuin nimenvaihto ja sää saatana oot siel kuikkimassa. Hyvä kun selkis. Anteeks et saa.
Pertti vastatkoon, miksi Kyllästynyt julkaiseen yksityisiä, sinulle lähettämieni sähköpostien aiheita.
MUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRR!!
Kiss kirjoitti:Ja miten vitussa sää Kyllästynyt vastaat Psykopatologialle osoitettuun sähköpostiin. Aika vittumaista kirjottajia kohtaan! Tähän saa Pertti vastata. Aattele jos oiskin ollut muuta asiaa, kuin nimenvaihto ja sää saatana oot siel kuikkimassa. Hyvä kun selkis. Anteeks et saa.
Pertti vastatkoon, miksi Kyllästynyt julkaiseen yksityisiä, sinulle lähettämieni sähköpostien aiheita.
MUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRR!!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa