Lumikki- DVD

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Lumikki- DVD

ViestiKirjoittaja GAD » 27.08.2014 20:03

Hei;

tiedän jotta palsta ei ole mikään osto/myyntipalsta, mutta joskos nyt sallitaan kuitenkin tälläinen viesti. Toivon mukaan sallitaan, kiitos. Olen tuloksetta metsästänyt Disneyn Lumikki-elokuvaa jo parisen vuotta, olen läpikäynyt monet eri myynti/ostopaikat. Niin netissä kuin ihan IRL ja eipä ole tullut kyseistä elokuvaa vastaan.

Tiedän että kyseisestä elokuvasta ei ole vuosiin otettu "painosta" ja ei ole tiedossa milloin se tulisi taas myyntiin, Prinsessa Ruusunen onneksi tuli juuri erään kerhon kautta ;) , varmasti jossain vaiheessa tuo mainitsemani Lumikkikin, mutta....joskos jollain se olisi ihan turhan panttina tai tietäisi jollain sen olevan sellaisena niin mielusti haluaisin sen ostaa. Maksan kyllä ihan ok hinnan, oli se sitten miten vanha DVD tahansa, kunhan kunto on ok.

Jos viestini on aiheeton (kun ei ole tosiaan mikään osto/myyntipalsta) niin PP poistanet tämän viestini. Kunhan nyt tuli tämäkin väylä mieleen.

Hyvää kesän viimoista viikkoa, syksyä kohden ollaan menossa, ei oikein kiva, mielusti tässä olisi vielä suvea viettänyt, toki helteet veivät veronsa, vaan ainahan minä jostain valitan, siitä ei kannata välittää.

Voikaa hyvin!
GAD

Re: Lumikki- DVD

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 20:04

Huolieilinen

ViestiKirjoittaja GAD » 27.08.2014 20:31

KIITOS, en olekaan reissun takia käynyt huutiksessa (tultiin tänään parisen tuntia sitten takaisin). Olisi pitänyt käydä ennen tänne kirjoittamista, mutta......lämmin, lämmin kiitos Sinulle vinkistä! Sitä ei usein tuolla näy, siis tuota leffaa, sain sen ostettua. Kiitos. Ja mukavaa kesän loppua ja syksyn alkua. Saa pienempi sitten lokakuun eka pv. lahjapaketissa tuon.
GAD

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 20:42

GAD kirjoitti:KIITOS, en olekaan reissun takia käynyt huutiksessa (tultiin tänään parisen tuntia sitten takaisin). Olisi pitänyt käydä ennen tänne kirjoittamista, mutta......lämmin, lämmin kiitos Sinulle vinkistä! Sitä ei usein tuolla näy, siis tuota leffaa, sain sen ostettua. Kiitos. Ja mukavaa kesän loppua ja syksyn alkua. Saa pienempi sitten lokakuun eka pv. lahjapaketissa tuon.

Hei GAD-

Luitkos tuon kissin viimneisimmän " harhan"?

Nytse väitttää että minä olen sinä ja sinä olet santra :roll:
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 20:43

GAD kirjoitti:KIITOS, en olekaan reissun takia käynyt huutiksessa (tultiin tänään parisen tuntia sitten takaisin). Olisi pitänyt käydä ennen tänne kirjoittamista, mutta......lämmin, lämmin kiitos Sinulle vinkistä! Sitä ei usein tuolla näy, siis tuota leffaa, sain sen ostettua. Kiitos. Ja mukavaa kesän loppua ja syksyn alkua. Saa pienempi sitten lokakuun eka pv. lahjapaketissa tuon.

Hyvä, lämmintä syksyä tätäkin kautta!
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja GAD » 27.08.2014 20:45

saara kirjoitti:

Hei GAD-

En, en ole lukenut. Olen gad, ollut aina täällä ja tulen olemaan, siis aina se sama nimimerkki. Täytyypä lukea kun saan kapsäkit puretuksi.
GAD

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 20:52

GAD kirjoitti:
saara kirjoitti:

Hei GAD-

En, en ole lukenut. Olen gad, ollut aina täällä ja tulen olemaan, siis aina se sama nimimerkki. Täytyypä lukea kun saan kapsäkit puretuksi.

Niin ja minä olen saara,entinen santra , sen kaikki täällä tietävät(paitsi näköjään kissi:D)
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.08.2014 22:53

Snow White and the Seven Dwarfs (1937 film)
http://www.dailymotion.com/video/x1rorj ... s-1937_fun (1:23:14)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 23:07

Psykopatologia kirjoitti:Snow White and the Seven Dwarfs (1937 film)
http://www.dailymotion.com/video/x1rorj ... s-1937_fun (1:23:14)

Lumikki ja seitsemän hyypiötä

http://janoinen.net/smff/index.php?topic=4664.0
-ihan hauska ketju, ei mitääs skeidaa
Sieltä löytyy mm testi,- kuka kääpiöistä olet

Vilkas.
Lystikäs
Jörö - ´´
Ujo -
Unelias -
Nuhanenä -
Viisas-

Eivät ole ikäjärjestyksessä. Kuka kääpiöistä on vanhin