Jill kirjoitti:Makaan nakuna maantiellä ja odotan rekkaa.

Jill kirjoitti:Makaan nakuna maantiellä ja odotan rekkaa.
Kun juoksee alasti saunasta tullessaan juhannusyönä ruisvainion ojia, niin yhdeksännessä ojassa tulee sulhanen vastaan.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Olen ymmärtänyt, että J ei etsi sulhasta.
Mitä hän sinun ymmärryksesi mukaan tekee juhannuksena?

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Päätätkö ja ohjailetko sinä Mirri, mihin suuntaan tätä keskusteluketjua saa jatkaa? Minä jatkoin tätä keskustelua aloituksen osoittamaan suuntaan. Sekö oli väärin tehty minulta? Sinulla ei ole Mirri ollut mitään kommentoitavaa Juhannuksen vietostani, mitä kirjoitukseni varsinaisesti käsitteli. Typistit myös kirjoitukseni vastoin valvojan aiemmin antamia ohjeita (lainauksesta tulisi näkyä, että se on typistys alkuperäisestä), mikä on tässä tapauksessa minua kohtaan erityisen epäkohteliasta, koska mitätöit varsinaisen viestini jättämällä sen vaille mitään huomiota. Siis ignoroit Juhannukseni täysin.
Ohjaatkohan sinä tätä ketjua totisen torvensoittajan tahtomaan suuntaan?
Minun ymmärrykseni mukaan otsikko kertoo, ettei ketju ole tarkoitettu totiseksi ja vakavaksi...
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Päätätkö ja ohjailetko sinä Mirri, mihin suuntaan tätä keskusteluketjua saa jatkaa? Minä jatkoin tätä keskustelua aloituksen osoittamaan suuntaan. Sekö oli väärin tehty minulta? Sinulla ei ole Mirri ollut mitään kommentoitavaa Juhannuksen vietostani, mitä kirjoitukseni varsinaisesti käsitteli. Typistit myös kirjoitukseni vastoin valvojan aiemmin antamia ohjeita (lainauksesta tulisi näkyä, että se on typistys alkuperäisestä), mikä on tässä tapauksessa minua kohtaan erityisen epäkohteliasta, koska mitätöit varsinaisen viestini jättämällä sen vaille mitään huomiota. Siis ignoroit Juhannukseni täysin.
Ohjaatkohan sinä tätä ketjua totisen torvensoittajan tahtomaan suuntaan?
Minun ymmärrykseni mukaan otsikko kertoo, ettei ketju ole tarkoitettu totiseksi ja vakavaksi...
Tässä mennään siis sinun tulkintasi suuntaan. Voidaan toki tehdä niinkin. Koska kyse oli pelkistä tulkinnanvaraisuuksista, poistan omat J:tä koskevat kommenttini ja toivon, että poistat minun viestini lainaukset omista viesteistäsi. Asia käsitelty ja selvä sinulle?

santra kirjoitti:vittuako tulettev tähänkin ketjuun tappelemaan ja vittuilemaan?
Kun minä kysyin että mitä jussina, en halunnut tähän ketjuun vittui
lijoita.
santra kirjoitti:Mie oon nyt kännissä, missa hilippa ja mirri on?
Ehkä olen liian usein kännissä, mutta se on tasan tarkkaan oma asiani, mutta älkää tulko joka saittiin tappelemaan tai vittuilemaan, menkää siihen saittiin jonka perustin tänne.Kelatkaa ja relatkaa.
Hilppa kirjoitti:santra kirjoitti:vittuako tulettev tähänkin ketjuun tappelemaan ja vittuilemaan?
Kun minä kysyin että mitä jussina, en halunnut tähän ketjuun vittui
lijoita.
Minä vastasin viestiisi asiallisesti ja kerroin Juhannukseni vietosta. Sinullako ei ole mitään muuta kommentoitavaa Juhannuksestani kuin tuo edeltävä? Olipa edeltävä viesti epäystävällinen kirjoitus minua kohtaan sinulta. Ja tiedoksi vielä sinulle, että kirjoittaja Mirri takertui ensimmäiseen lauseeseen viestissäni täysin tarpeettomasti. Kysypä Jilliltä, miksi hän jätti ketjuun epämääräisen heittonsa sen enempiä kommentoimatta heittoaan jälkeenpäin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa