Hilppa kirjoitti:Voithan tehdä aloituksen itse. Tai siirtyä katsomaan mestareiden liigan laadukasta jalkapallo-ottelua.
Minä en niin kovin paljon tykkää patologiasta. On vähän sama kuin lääkärikirjan lukeminen. Yhtä unettavaa...
Kahvi kirjoitti:Kuutar on minusta oikeassa: harmillisen usein mielenkiintoisetkin asiaketjut kääntyvät keskinäisten välien selvittelyyn.
Kahvi kirjoitti:Kuutar on minusta oikeassa: harmillisen usein mielenkiintoisetkin asiaketjut kääntyvät keskinäisten välien selvittelyyn.
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kuutar on minusta oikeassa: harmillisen usein mielenkiintoisetkin asiaketjut kääntyvät keskinäisten välien selvittelyyn.
Sehän juuri on tuota psykopatologiaa.
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kuutar on minusta oikeassa: harmillisen usein mielenkiintoisetkin asiaketjut kääntyvät keskinäisten välien selvittelyyn.
Sanoo kirjoittaja, joka on kunnostautunut erityisesti keskinäisten välien selvittelyssä.
Kuutar kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Voithan tehdä aloituksen itse. Tai siirtyä katsomaan mestareiden liigan laadukasta jalkapallo-ottelua.
Minä en niin kovin paljon tykkää patologiasta. On vähän sama kuin lääkärikirjan lukeminen. Yhtä unettavaa...
Minä en tiedä mitään jalkapallosta.
Harmi että Kyllästynyt ei kirjoittele täällä enää. Jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että täällä oli enemmän kulttuuriaiheita ja älyllisempiä aiheita silloin kun hän kirjoitteli palstalla.
Hilppa kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Voithan tehdä aloituksen itse. Tai siirtyä katsomaan mestareiden liigan laadukasta jalkapallo-ottelua.
Harmi että Kyllästynyt ei kirjoittele täällä enää. Jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että täällä oli enemmän kulttuuriaiheita ja älyllisempiä aiheita silloin kun hän kirjoitteli palstalla.
1. Kysy poikaystävältäsi/mieheltäsi, mitä tarkoittavat sivurajaheitto, pilkku, maalipotku, kulmapotku, rangaistuspotku, paitsio noin aluksi. Siitä se lähtee.
2. Totta. Mutta toisaalta näillä mennään nyt.
Kuutar kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Voithan tehdä aloituksen itse. Tai siirtyä katsomaan mestareiden liigan laadukasta jalkapallo-ottelua.
1. Kysy poikaystävältäsi/mieheltäsi, mitä tarkoittavat sivurajaheitto, pilkku, maalipotku, kulmapotku, rangaistuspotku, paitsio noin aluksi. Siitä se lähtee.
2. Totta. Mutta toisaalta näillä mennään nyt.
Ei minulla ole poikaystävää. En jaksa seurata urheilua, uskon älyn voittoon.
Riidankylväjä kirjoitti:Tylsyys johtuu siitä, että palstan värikkäimmät persoonat on joko heitetty ulos, bännätty tai pantu muuten hiljaiseksi.
Erin omaista psyko patologiaa.
Analoginen tilanne: Sairaalan ovesta menee sisään värikkäitä, suuria persoonia, ulos tulee ilmeettömiä, tottelevaisia zombeja, joita voidaan käyttää yksinkertaisissa tehtävissä kapitalistisen tuotanto koneiston pyörittämiseen. = huippu tasoista mt-hoitoa.

Psykopatologia kirjoitti:Aika paljon aikaa menee, jos rupeaa urakalla postaamaan helmiä sijoille.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa