Kotiin takaisin (TV-sarja)

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.01.2016 02:13

Draamasarja A Place to Call Home on tehty Australiassa vuosina 2013-2015. Miten se voi olla Suomessa uusinta?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Ulriika » 30.01.2016 02:57

Mirri kirjoitti:Draamasarja A Place to Call Home on tehty Australiassa vuosina 2013-2015. Miten se voi olla Suomessa uusinta?

Mistä minä tiedän! Googletitko brittisarjan eedenistä itään tai johonkin, en tiedä. Luulin itsekin olevani hullu tämän suhteen ennen kuin äsken luin kissin kommentin. Sama sarja eri nimellä eri käsikirjoittaja, sama romaani tai mikä lie. Ei kiinnosta kaivaa mutta olen tuon katsonut ennenkin. Keksi sinä miten.
Ei ole hulluna kotona pidetty kun olen tiennyt miten sarja jatkuu. Roskapokkarin henkiinherääminen joita joskus rekkaa ajaessa tauolla paremman puutteessa tuli lueskeltua.
Ulriika
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.01.2016 07:56

Uusinnaksi sarjan muistavana, miltei vannovana, sinulla ei näköjään ole mitään muistikuvaa siitä mikä suomalainen tv-kanava sen olisi aiemmin esittänyt.

Tässä linkki, joka enemmän tai vähemmän selkeästi kertoo mistä on kysymys. Tai jos ei selkeästi, niin ehkä hauskasti.
https://translate.google.fi/translate?h ... rev=search
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Katla » 30.01.2016 17:09

Televisiosta minä olen sarjan katsonut, mutta en tiedä miten se on mahdollista. Muistan vielä sellaisenkin yksityiskohdan että selitin tytölle Sarahin roolia sarjassa, hän kun tuli sarjaa katsomaan keskenkaiken.
Varmaan on k'ynyt niin, että joltain maksulliselta elokuva kanavalta katsottu. Ärsöö itteeki kun tietää tietävänsä, muttei tiedä miksi.
Katla
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Ulriika » 05.02.2016 00:51

Mirri kirjoitti:Uusinnaksi sarjan muistavana, miltei vannovana, sinulla ei näköjään ole mitään muistikuvaa siitä mikä suomalainen tv-kanava sen olisi aiemmin esittänyt.

Tässä linkki, joka enemmän tai vähemmän selkeästi kertoo mistä on kysymys. Tai jos ei selkeästi, niin ehkä hauskasti.
https://translate.google.fi/translate?h ... rev=search

Jos sinulla on aikomus muuttaa mielipidettäni et siinä onnistunut. Sen verran voin sinulle kertoa sarjan jatkosta että kaikki luulevat Sarahin miehen ampuneen Georgea, mutta itseasiassa George meni estämään Sarahin miehen tekemästä itsemurhaa ja siinä kamppailussa haavoittui George mutta ei kuollut.
Näet jos ja kun sarja jatkuu. Meillä ei ole maksuteeveetä. Minkä minä sille voin jos olen tämän joskus nähnyt. Vai olisiko vanha vanha pokkari ajalta dinosaurus. Luulisi sen silloin sinunkin muistavan, siis jos olisit sattunut tiedonnälässäsi lukemaan muun enemmän tärkeän lomassa.
Ulriika
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2016 18:44

Ulriika, ei minulla ole aikomusta muuttaa mielipidettäsi.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.10.2016 15:10

Sarja aloitti eilen uusintakierroksensa. Telkkarissa kukin jakso nähdään kahteen kertaan ja Areenassa viikon ajan.
Kuukauden kuluttua päästään katsomaan kolmannen kauden jaksot, ja neljäs sitten heti perään.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/15 ... j-articles
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Katla » 03.12.2016 07:15

Olen varmasti nähnyt tämän jo vuosia sitten, vaikken tiedä miten!! Näen kuvina muistoni sarjasta. Olivian boheemi maalari jättää Olivian ja tämä menee Andrew'n kartanolle ja Anrewin äiti turhaan huutelee pojalleen, että tule ulos tapaamaan Oliviaa, lopulta Olivia marssii sisään ja sanoo, että lapsihan on Rosen ja Andrew'n ja jollei tämä ota häntä hoteisiinsa ja pidä huolta, niin hän kertoo siitä vauvan vaihdosta. Ja niin he saivat kodin, vauva ja Olivia.
Katla
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Katla » 07.12.2016 21:07

Lopultas, kun kaikki romahtaa, niin konstaapeli haluaa pitää huolta Reginasta, mutta Regina nauraa päin naamaa ja kun konstaapelin silmät aukenevat, hän tekeee lopulta oikean ratkaisun.
Katla
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.12.2016 22:45

.Kissi kirjoitti:Mirri, siksi vain kirjoitin juonesta kun itse ihmettelen, miksi tiedän ja muistan ihan kuvana kuinka George oivaltaa yhtäkkiä, että se oli Regina joka tappoi sen ekan vaimon ja muistan senkin 'ihan hyvin' kun kartanolle tulee viestiä, että se vanha mies, olikse Ron, niin on ampunut itsensä. Ja ainoastaan Sarah tietää miksi. Nih ja Regina tumppaa tyynyt sen vanhan emännän naamaan.Just näihin Reginan juttuihin päättyy Georgen ja Reginan avioliitto ja takaisin tullut Sarah saa Georgensa. Morjens.
Mutta tosiaan, Georgehan kertoi nähneensä vaimonsa kuolleen pommituksissa. Ihme juttu.

Tällä hetkellä Suomessa katsotaan toistaiseksi viimeistä tuotantokautta, jota tuoreudessaan esitetään vielä Australiassakin.

Jännä nähdä...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja irmeli » 08.12.2016 06:52

.Kissi kirjoitti:Olen varmasti nähnyt tämän jo vuosia sitten, vaikken tiedä miten!! Näen kuvina muistoni sarjasta. Olivian boheemi maalari jättää Olivian ja tämä menee Andrew'n kartanolle ja Anrewin äiti turhaan huutelee pojalleen, että tule ulos tapaamaan Oliviaa, lopulta Olivia marssii sisään ja sanoo, että lapsihan on Rosen ja Andrew'n ja jollei tämä ota häntä hoteisiinsa ja pidä huolta, niin hän kertoo siitä vauvan vaihdosta. Ja niin he saivat kodin, vauva ja Olivia.

Olet katsonut eeltäkäsin juonipaljastukset, joita netissä on, ei sen kummenpaa ihmettä ole tapahtunut.
irmeli
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.12.2016 08:37

Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Katla » 08.12.2016 09:21

ei, en ole lukenut, enkä katsonut edeltä mistään juonipaljastuksia. Mitä mä siitä hyötyisin- ihan vaan itseä kiinnostaa tämä, kuinka pitkälle muistan ja miksi?
Katla
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.12.2016 18:50

.Kissi kirjoitti:Lopultas, kun kaikki romahtaa, niin konstaapeli haluaa pitää huolta Reginasta, mutta Regina nauraa päin naamaa ja kun konstaapelin silmät aukenevat, hän tekeee lopulta oikean ratkaisun.

Regina tappoi konstaapelin.
irmeli
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.12.2016 18:51

.Kissi kirjoitti:Olen varmasti nähnyt tämän jo vuosia sitten, vaikken tiedä miten!! Näen kuvina muistoni sarjasta. Olivian boheemi maalari jättää Olivian ja tämä menee Andrew'n kartanolle ja Anrewin äiti turhaan huutelee pojalleen, että tule ulos tapaamaan Oliviaa, lopulta Olivia marssii sisään ja sanoo, että lapsihan on Rosen ja Andrew'n ja jollei tämä ota häntä hoteisiinsa ja pidä huolta, niin hän kertoo siitä vauvan vaihdosta. Ja niin he saivat kodin, vauva ja Olivia.

No ei kai tuokaan just noin mennyt vaikka maalari jätti Olivian.
irmeli
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.12.2016 18:53

.Kissi kirjoitti:Ai ei ole uusinta? Olen kyllä jossain joskus katsonut tuon, koska tunnen juonen ja muistan kaikki, miten asiat käy. esim.selviää että se Sarahin miehen Georgen käly,tappoikin siskonsa,sen Georgen ekan vaimon ja siksi hän on laittanut itsensäkkin siskonsa näköiseksi, koska itse haluaa tuon miehen. Ja Anna lopulta jättää sen Ginon, ei jaksa elää köyhyydessä.
Ja sit se mies, kenen kanssa Sarah upotti pahan miehen jokeen, niin hän tappaa itsensä, koska ei kestä tekemisiään.

Lisäys: Se Georgen käly muuten tappaa sen vanhanemännänkin. Ihan varmaan olen nähnyt tän :?

Perseelleen meni.
Anna jätti miehen tai mies Annan muttei köyhyyden takia.
Vanha emäntäkin jäi eloon ja myös se mies joka ei tappanut itseään.
irmeli
 

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.12.2016 19:19

Eivät tosiaan menneet sarjan tapahtumat Kissin muistelemalla tavalla. Lähimmäksi taisi osua se, että Regina olisi tappanut Elizabethin. Regina yritti kerran muttei kyennyt, ja toisen kerran hän kävi käsiksi, mutta silloin hänellä ei ollut aikomuksena tappaa, vaan ihan suutuspäissään kävi anoppinsa rinnuksiin kiinni.

Poliisi taas kyllä hoksasi joutuneensa Reginan höynäyttämäksi, mutta hän pääsi hengestään ennen kuin ehti tehdä mitään ratkaisua; Regina ikään kuin vahingossa ampui hänet.

Unohdin mainita: juonipaljastuksia, joten jättäkää lukematta te, jotka seuraatte sarjaa jälkijunassa Areenasta tai digiboxeistanne.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.11.2017 14:50

Vissiin uusia jaksoja tarjolla. Kausi 3, 1/10 https://areena.yle.fi/1-2897139
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2018 01:45

Tammikuun viidennestä päivästä alkaen päästään katsomaan sarjan viidennen tuotantokauden jaksoja.
TV1 maanantaista perjantaihin 5. - 22.1.2018 klo 17.10 - 18.00, uusinta seuraavana arkipäivänä klo 10.00
Yle Areenassa 7 päivää

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/12/2 ... si-5-kausi
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kotiin takaisin (TV-sarja)

ViestiKirjoittaja Katla » 16.01.2018 19:19

Sitä mukaa kun katsoo, niin muistaaaa enemmän. Kun George pitää puhettaan kansalle tapahtuu jotain jännää. Siinä on Jack mukana ja temppu koskee Sir Rikhardin nolaamista. Temppu ei ota onnistuakseen ja aika alkaa loppua ja George alkaa hermostua ja vetkuttelee ja kaartelee puheissaan. Lopulta Rickhad saapuu ja ja George kertoo totuudeen kaikesta kieroilusta.
Katla
 

EdellinenSeuraava

Paluu Terapiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron