Mirri kirjoitti:Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Kirjastot lainasivat niin leffoja kuin dokumenttifilmejä ainakin 90-luvulla ellei aikaisemminkin. Videovuokraamot vuokrasivat ja kirjastot lainasivat, paitsi ettei videovuokraamojen valikoimissa tainnut olla dokkareita sen enempää kuin nykyisinkään.

Mirri kirjoitti:Ilmoitin Toopen nimittelyviestin ylläpitoon.
toope kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ilmoitin Toopen nimittelyviestin ylläpitoon.
Sun moraalisi on kummallista. Tulet aina näkyvästi esille kun minä jotain sanon mutta et uskalla mitään sanoa kun sateentekijä on minua haukkunut esim. toopeksi ennen kuin otin nimimerkkini jonka otin kun kyllästyin sen jarkuvaan toope-haukkumiseen.
Aikamoinen perseennuolija olet koko ihminen.
Jatka ilmoitteluasi.

toope kirjoitti:Taitaa olla kyseessä sun uskollinen lukijasi jota pitää nuoleskella, ei maha mittään.

toope kirjoitti:Mirri kirjoitti:Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Kirjastot lainasivat niin leffoja kuin dokumenttifilmejä ainakin 90-luvulla ellei aikaisemminkin. Videovuokraamot vuokrasivat ja kirjastot lainasivat, paitsi ettei videovuokraamojen valikoimissa tainnut olla dokkareita sen enempää kuin nykyisinkään.
Niin ja kirjoitin tähän vastaukseni, jos älykääpiö sitä ei ymmärtänyt.

Kirjoittaja toope » 20.06.2015 21:14 Mirri kirjoitti: Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kirjastot lainasivat niin leffoja kuin dokumenttifilmejä ainakin 90-luvulla ellei aikaisemminkin. Videovuokraamot vuokrasivat ja kirjastot lainasivat, paitsi ettei videovuokraamojen valikoimissa tainnut olla dokkareita sen enempää kuin nykyisinkään. Niin ja kirjoitin tähän vastaukseni, jos älykääpiö sitä ei ymmärtänyt.
Kirjoittaja toope » 20.06.2015 10:55 Miksi toiset saa jauhaa paskaa ja toiset ei
Kirjoittaja Mirri » 21.06.2015 11:35 Toope, aiotko vielä kauankin jatkaa ilkeilyäsi?
Kirjoittaja toope » 21.06.2015 11:40 Aivan mulla on ilkeilyä, sulla on kantelua ylläpidolle vai mitä lieneen onkaan. Perseennuolentaa ehkä. Lopetan tähän mutta emmeköhän kohta taas palaa asiaan, kun katsot aiheelliseksi kannella minusta ylläpidolle. Kun saisi sut panna vihamieheksi, olisin ikionnellinen.
Kirjoittaja Mirri » 20.06.2015 21:47 toope kirjoitti: Mirri kirjoitti: Ilmoitin Toopen nimittelyviestin ylläpitoon. Sun moraalisi on kummallista. Tulet aina näkyvästi esille kun minä jotain sanon mutta et uskalla mitään sanoa kun sateentekijä on minua haukkunut esim. toopeksi ennen kuin otin nimimerkkini jonka otin kun kyllästyin sen jarkuvaan toope-haukkumiseen. Aikamoinen perseennuolija olet koko ihminen. Jatka ilmoitteluasi. Moraalini sanoo, ettei tässä ketjussa ole mitään järjellistä ja perusteltua syytä ryhtyä nimittelemään ketjun aloittajaa. Aiheeton ja asiaton nimittely osui kohdalle ja pisti silmään juuri tässä ketjussa, ei mahda mitään.
Kirjoittaja toope » 21.06.2015 14:12 Eihän se ole nimittelyä vaan totuus minusta ja ylläpito sen tietää, joten ei tarvihe sitä erikseen hänelle ilmoittaa. Mutta olisiko mulle voitu antaa tilaisuus poistaa älykääpiö-sana, kuten annat muillekin mahdollisuuden korjata viestiään tai peräti sen poistaa. Mun kohdalla tietenkin kannattaa nostaa sanasta älämölö eli provosoida, koska sinä hyvin tiedät että asia vituttaa mua pitkään ja hartaasti
Sateentekijä kirjoitti:Kirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2015 11:04 Sateentekijän viesti (21.6.2015 16:49) on malli-esimerkki harvahampaisesta huonosta muotoilusta isoine quote-väleineen. Aivan turha viesti vie puoli sivua! (boldaus allekirjoittaneen)
Jaaha. Ylläpito on siitä merkillinen, että ruotii kirjoitettuja tekstejä ainoastaan ulkonäöllisesti.Sisältö vaikuttaa hänen mielestään ilmeisen merkityksettömältä. (- -)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa