Kyllästynyt kirjoitti:Ei, vaan tavallista kuluttajaa kohti. Sinua sekä kaikkia niitä kohti jotka ihailevat "taiteellisuutta ja teknistä osaamista" - eivätkä suostu millään käsittämään (tai ainakaan myöntämään) sitä, että se mitä pidetään hyvänä ja tavoiteltavana saattaa hyvinkin olla epätervettä ja tekijänsä terveyden vaarantavaa.
Ei tavallisella kuluttajalla ole mahdollisuuksia arvioida milloin tanssiesityksen vatimukset ovat epäterveitä.
Kyllästynyt kirjoitti:Erityisen tiukka katse pitäisi kääntää myös jokaista (useimmiten) miestä joka julkisesti arvostelee tai arvioi yhdenkään ihmisen (useimmiten naisen) ruumiinrakennetta tai tekee siitä pilaa - olkoonkin että perästäpäin väittää "tykkäävänsä kaikenlaisista rinnoista" jne. koska jokainen tuollainen kommentti edistää ihmisen itsetunnon murentamista sekä naisen/naiseuden uhraamista joko muodin tai "taiteen" hyväksikäytettäväksi.
Liika on tietysti liikaa, mutta leikki sijansa saakoon. Arvioidaan miestenkin ulkonäköä.
Minusta pahimpia naisten ulkomuodon arvostelijoita ovat naiset itse.
Iltalehti kirjoitti:"Eilisessä Iltalehdessä kerrottiin, kuinka mallitoimiston johtaja Laila Snellman puolustaa päätöstään patistaa 19-vuotias tyttö nestepaastolle Saimin enkelit -ohjelmassa.
Iltalehden lukijoissa hoikan teinitytön pakkopaasto kuitenkin herätti tyrmistystä.
Lola Wallinkoski muistaa erään tapauksen missikiertueajoiltaan.
- Kun olin Miss Suomi -kisojen finaalikiertueella, eräänä iltana minulle ilmoitettiin, etten voisi osallistua illallisille. Syyksi ilmoitettiin liian isot reiteni, Lola muistelee."
http://www.iltalehti.fi/viihde/20110407 ... 0_vi.shtml
Minusta Laila Snellman (ja kaltaisensa) on vaarallinen ihminen. Hän on valmis musertamaan tytön itsetunnon yrityksensä taloudellisen menestyksen alttarille ja viime kädessä oman ahneutensa takia.
Katselin joskus ammoin mallikoulu-ohjelmaa, jossa malliehdokkaat kävivät Milanossa esittäytymässä ja totesin, että naiset olivat järjestään tiukempia ja julmempia malliehdokkaita arvioidessaan. Miehillä oli ihan erilainen asenne aiheeseen.