Kyllästynyt kirjoitti:Ja koska suurituloiset maksavat veroja, pitäisi heilläkin olla tasaveroinen mahdollisuus hyötyä verovaroilla tuotetuista palveluista.
Sinun logiikallasi suurituloiset (palkkatuloa) kyllä maksaisivat edelleen paljon veroja - mutta eivät saisi mitään niiden vastineeksi!
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta noinhan asian laita ei ole vaan ihmisiä pallotellaan vuosikausia kaikenmaailman tyhjänpäiväisissa "keskusteluavuissa" tai depressiokouluissa.
Jos ihminen ei pysty puhumaaan, asia tuskin muuttuu paremmaksi siitä jos hänet passitetaan lässyttämään sairaanhoitajalle jolla ei ole sen enempää koulutusta kuin kykyäkään akuutissa hädässä olevan auttamiseksi.
Psykopatologia kirjoitti:Kemiat kohtaava silloin, jos hoitaja kehuu potilasta.
Psykopatologia kirjoitti:Kemiat kohtaava silloin, jos hoitaja kehuu potilasta.
Psykopatologia kirjoitti:anakliittinen depressio,
itävaltalais-yhdysvaltalaisen (1938-) psykiatrin ja psykoanalyytikon René Árpád Spitz’in (1887 - 1974) vuonna 1945
esittämä Anlehnungs- eli ”nojautumis”-masennus, joka voi syntyä kun lapsi normaalin suhteen jälkeen erotetaan
äkillisesti äidistään kolmen kuukauden ajaksi alkaen 6:nnen ja 8:nnen elinkuukauden välillä.
Kliinisen psykologian ensyklopedia, s. 45
Psykopatologia kirjoitti:Rakkauselämän kohteenvalinnan tavoista Freud esittää (s. 44–) lähinnä äidin (tai hoivaajan) mallin mukaisen tukeutuvan (anakliittisen) tyypin ja oman persoonan mallin mukaisen narsistisen tyypin. Tukeutuva malli on tyypillisempää miehille ja narsistinen malli naisille. Yhteenvetona hän esittää (s. 47), että
ihminen rakastaa 1) Narsistisen tyypin mukaan a) sitä mitä hän itse on (itseään); b) sitä mitä hän itse oli; c) sitä mitä
hän itse haluaisi olla; d) ihmistä, joka kerran oli osa häntä itseään. 2) Tukeutuvan tyypin mukaan a) ravitsevaa naista:
b) suojelevaa miestä ja niiden paikan kulloinkin ottavaa sijaista.
Narsismi ja psykopatia, s. 3
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Yksilöterapia on kuitenkin aikamoista erikoissairaanhoitoa.
Nimen omaan kalliimpaa kuin mikään muu (ainakin lyhyellä tähtäyksellä). Onhan päivähoidossakin porrastus.
Ei ole "kalliimpaa kuin mikään muu".
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa