Psykopatologia kirjoitti:Luova tekeminen kuten ruoanlaitto hah hah.
Luoviako olette olevinanne?
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Teatteriako ei kukaan arvosta?Mirri kirjoitti:Teatteri on rahakysymys enemmän kuin nuo Trissen luettelemat. Luettelossa on taidemuotoja, joita voidaan harrastaa pienelläkin budjetilla. Fiksu luettelo.
Miten rahakysymys tähän liittyy? Ei siitä ainakaan lähtötiedoissa mitään puhuta.

Psykopatologia kirjoitti:Tee vastoin normeja tai omasta päästäsi kuin lapsi, niin olet luova!
Varmaan nukuttekin luovasti.
Trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:En pitänyt omaa satunnaista akvarellien tuhraamistani taiteena.
Jospa se olikin taideterapiaa?
Aivan. Pidin itsestäänselvänä että taiteen teossa huomioidaan tuo terapeuttinen elementti. Tässähän kysyttiin vaan itsetekemisen tärkeyttä - ei lopputuloksen hienoutta.
Mirri kirjoitti:Ei puhuta.
Kysyit, etteikö teatteria arvosta kukaan. Minulla tuli mieleeni, että miten ihminen voi tietää arvostaako vai ei, jos ei ole päässyt tutustumaan kyseiseen taidemuotoon. Raha voi olla yksi syy siihen, että jokin taidemuoto voi jäädä tuntemattomaksi niin, että arvostamisesta on mahdoton sanoa mitään. Tällaista arvelen.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minun tosiaan olisi kannattanut jättää kysymyksesi omaan arvoonsa ja olla vastaamatta mitään.
toope kirjoitti:Lukkosella käy aika pitkäksi kun kukaan ei riitele ja nyt yrittää saada riitelyä aikaiseksi. Reppana.
Trisse kirjoitti:Mihin järjestykseen laitat seuraavat taiteen muodot omassa elämässäsi Enemmän sen mukaan mistä on sinulle enemmän nautintoa kuin sen mukaan mitä arvostat "arvokkaampana".`Eli mistä olisi vaikein luopua.
1. Maalaustaide + museonäyttelyt ym.
2. Klassinen musiikki
3. Viihdemusiikki
4. Elokuva
5. Kertomakirjallisuus
6. Runous
7. Maalaaminen itse tai muu kuvataiteilu
8. Fiktion/runouden kirjoittaminen
9. Muu kirjoittaminen (asiateksti, päiväkirja)
10. Muu luova tekeminen (askartelu, sisustaminen)
11. Teatteri
12. Improvisaatio
(- -)
Helmenkalastaja kirjoitti:Oopperamusiikkia voi laulaa muuallakin kuin oopperassa. Ja kuunnella.
Helmenkalastaja kirjoitti:Oopperamusiikkia voi laulaa muuallakin kuin oopperassa. Ja kuunnella.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa