Pinja kirjoitti:En suosittele psykoterapiaa, raskas ja pitkä prosessi, johon ei yleensä satsata aikaa riittävästi. Tulee kalliiksi yhteiskunnalle useimmissa/lähes kaikissa tapauksissa. Jos ei ole kiinnostusta panostaa omalla ajalla terapiaprosessiin, on aivan turha kuvitellakaan menevänsä terapiaan.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:En suosittele psykoterapiaa, raskas ja pitkä prosessi, johon ei yleensä satsata aikaa riittävästi. Tulee kalliiksi yhteiskunnalle useimmissa/lähes kaikissa tapauksissa. Jos ei ole kiinnostusta panostaa omalla ajalla terapiaprosessiin, on aivan turha kuvitellakaan menevänsä terapiaan.
Mitä tuo tarkoittaa?
Pinja kirjoitti:Tarkoitan sitä mitä sanon.
Pinja kirjoitti:Ei kaikki. Toivottavasti kaikki jotka terapiaan päätyvät olisivat.
Pinja kirjoitti:KYSE EI OLE MISTÄÄN VELLOMISESTA VAAN ETEENPÄIN MENOSTA. VELLOMINEN ON JUURI SE TYPERÄ SANA, JOLLA SAADAAN IHMISET TYÖTTÖMIKSI TERAPIAN SUHTEEN TERAPIAN ULKOPUOLELLA. VELLOMINEN ON SITÄ ETTEI ASIOITA SAADA MIHINKÄÄN SUUNTAAN EIKÄ NIILLE MAHDETA MITÄÄN. TÄYTYY TEHDÄ KAIKKENSA EIKÄ VELLOA AINAKAAN PALJOA. Olen vihainen.
Pinja kirjoitti:Piehtaroinnista ja vellomisesta voidaan puhua vasta silloin, kun on parantunut ja edelleen jatkaa vanhoissa traumoissa pyörimistä. Minä en vello, olen varmaan niin helvetin hyvä itseterapeutti, että pääsen koko ajan joka päivä eteenpäin.
Pinja kirjoitti:Piehtaroinnista ja vellomisesta voidaan puhua vasta silloin, kun on parantunut ja edelleen jatkaa vanhoissa traumoissa pyörimistä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa