Kirjoittaja Rakkaussoturi » 26.03.2019 01:54
Alku (ja mm. sotapainajaiset ja muistot) oli liian pitkä suhteessa elokuvan kestoon. Loppu sitten oli aika pikaisesti vedetty läpi.
Näyttelijät olivat tosi kuluneita naamoja mulle, joten en oikein kyenny eläytyyn. Värittelinkin sit osan katsomisaikaa yhtä värityskirjaa.
Mutta siis kyllä Tom of Finland oli ehdottomasti pitkän leffan ansainnu. 2 lyhyempää dokkaria on tehty aiemmin, joista jälkimmäisen on tehny yks paikallinen (turkulainen) tyyppi, jonka tiedän.
Touko Laaksonen eli Tom of Finland oli Kaarinasta kotoisin eli ihan tästä Turun kupeesta.Itte asun tosi lähellä Kaarinan rajaa.
Ois ihan asiallista nimetä vaikka joku katu tai polku hänen mukaansa siellä Kaarinassa.
Mutta siis kun nykyään on Suomessa toi MSC Finland Tom´s club, joka on Setan jäsenjärjestö, niin olen ihmetellyt k.o järjestön bileiden pikkutarkkoja pukukoodeja. Itse olen nainen, joten en k.o bileisiin pääsisi, mutta siis aiemmin järjestön sivuilla luki tosi tarkkaan, että millaiset kengät piti olla esim. valkoisen t-paidan ja farkkujen kanssa. Ja jos oli nahkakuteita, niin minkälaisia ja kumivaatteita, niin minkälaisia. Kysehän on fetisismistä, mutta siis tosi pikkutarkasta sellaisesta.
Born in Heideken