Kyllästynyt kirjoitti:Muttei terapeutin ymmärrys sellaisenaan auta; asiakkaan on myös pystyttävä luottamaan terapeuttiin.
Jos luottamusta ei synny tai se petetään, edes selvänäkijän tai ajatustenlukijan veroinen ymmärtäminen ei terapiaa pelasta.
trisse kirjoitti:Siksi ihmetyttääkin miksi niihin lääkärien kirjoittamiin lausuntoteksteihin eksyy niin paljon asiavirheitä.

Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Siksi ihmetyttääkin miksi niihin lääkärien kirjoittamiin lausuntoteksteihin eksyy niin paljon asiavirheitä.
Taitavat olla yksilöllisiä juttuja nämäkin. Olen nähnyt melkoisen nivaskan lääkäreiden vuosien varrella kirjoittamia tekstejä itsestäni, ja niistä saan kyllä hakemalla hakea asiavirheitä enkä sittenkään löydä.
Hilppa kirjoitti:Kasiluokkalainen on alaikäinen ja mielestäni voidaan sanoa lapsi. Painotukset noissa kokemuksissa psykiatrin näkökulmasta voivat olla erilaiset kuin mitä itse ensi kertomalta ja omasta näkökulmastaan ajattelee, koska on itse tottunut elämään niiden kanssa. Eikä siis näe niitä niin "patologisoivina" vaan enempikin normaaleina. Voi johtua myös muiden läheisten henkilöiden(, joille on kertonut niistä kokemuksistaan,) asenteista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa