"Pakolliset" suomalaiset romaanit ja runot

Re: "Pakolliset" suomalaiset romaanit ja runot

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2015 14:50

Ryysy, sinäpä sen sanoit. Minulla ainakin tulee suuri houkutus ryhtyä mielenosoitukseen, tai peräti kapinaan, jos tätä naurettavaa kirjoitusvirheillä hutkimista ei panna kuriin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 21.09.2015 15:08

Olethan sinä Mirri minunkin tekstejäni ojennellut. Nyt on sitten kelkka kääntynyt. Kiitos, että et enää niitä ojentele.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.09.2015 16:01

Ja Gabrielhan on itse pyytänyt, että hänen kielioppi- ja kirjoitusvirheistään hänelle kerrottaisiin!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2015 16:07

Kyllästynyt, eikö se pyyntö koskenut yhtä viestiä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.09.2015 16:17

Gabriel kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ja Gabrielhan on itse pyytänyt, että hänen kielioppi- ja kirjoitusvirheistään hänelle kerrottaisiin!

Asiallisesti ja neutraalisti mikäli joku haluaa. Vittuilua tai "hävettämistä" en ole missään vaiheessa maininnut haluavani.
Mutta oikeastaan vedän nyt takaisin. SINUN taholtasi en kaipaa minkäänlaista kommentointia.
Onko nyt selvä?

Asiallisesti ja neutraalisti olen niistä sinulle ilmoittanutkin. En ole kertaakaan niistä kirjoittaessani nimitellyt tai haukkunut sinua, vaikka sinä oletkin minua muistanut monenlaisin eri "arvonimin". Mikähän olisi voinut olla neutraalimpi tapa niistä kertoa kuin se miten olen tehnyt?
Gabriel kirjoitti:... Vittuilua tai "hävettämistä" en ole missään vaiheessa maininnut haluavani...

Olenko minä kertonut haluavani nimittelyä perskärpäseksi tai joksikin muuksi miksi sinä olet minua nimitellyt???

Se kritiikki jota olen sinulle antanut on johtunut viestiesi sisällöstä, ja kirjoitus- sekä kielioppivirheesi ovat olleet sangen vähämerkityksellisiä siinä käsityksessä joka minulle on sinusta muodostunut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.09.2015 16:18

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, eikö se pyyntö koskenut yhtä viestiä?

Ei ainakaan Gabriel itse ole sellaista sanonut.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Terapiaa