kirjoittaja ginger:
"Naispuolinen henkilö hirvittävä tohina päällä: On kyllä ollut huono päivä! Multa hajos tietokoneesta laturi, ja nyt kone ei pysy päällä. Sit hajos yölamppu, ja nyt kun tulin Kiinan tunnilta, niin hajosi vielä tuo toinenkin valaisin! Hain siihen jo uuden lampun, mutta ei vaan toimi. Ja sitten multa hajosi tuo jatkojohto, mikä tulee vaatekaapin takaa. Nyt sit joudun tyhjentään tän koko ison vaatekaapin, että saan siirrettyä kaappia ja vaihdettua tilalle uuden jatkojohdon. Vitsit, kun ottaa päähän! Tässä purkamisessa on hirvee duuni, kun täällä kaapissa on mun kahvinkeittimet ja kaikki! Äääääää! Me joudutaan oleen koko ilta pelkässä kynttilänvalossa ja liesituulettimen valon varassa
Miespuolinen henkilö tyynen rauhallisesti: Tai sit mä vain napsautan tätä vipua ja kaikki palaa ennalleen. Sulta on palanut sulake.
Neiti näpsä loistaa taas..!! Voi että kun hävetti, mutta nyt jo nauran itselleni!
Kuka kehtaa haukkua miehiä putkiaivoiksi? Mä taas niin palvon putkiaivoja ja simppeliä ajattelua!!!