Tris kirjoitti:Minkälaisen sovituksen minä saan minuun kohdistuneesta ja ylläpitäjän suosiolla tapahtuneesta kiusaamisesta?
Kyllästynyt kirjoitti:Ainoa kiusaamiseen liittyvä asia missä katson ainakin jotenkin määrin onnistuneeni on se, ettei Tristan (tietääkseni) ole kyennyt/ehtinyt/pystynyt kiusaamaan ketään toista, yrittäessään päästä entisistä teoistaan kuin koira veräjästä,
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ainoa kiusaamiseen liittyvä asia missä katson ainakin jotenkin määrin onnistuneeni on se, ettei Tristan (tietääkseni) ole kyennyt/ehtinyt/pystynyt kiusaamaan ketään toista, yrittäessään päästä entisistä teoistaan kuin koira veräjästä,
Minusta Trisse on pystynyt kiusaamaan (tai "kiusaamaan") muita - eikä ole tehnyt tiukkaakaan.
Kyllä, muttei niin pitkään ja hartaasti kuin minua.
Tris kirjoitti:Väärä ketju.
Täällä puhutaan kuitenkin siitä eikä (tälläkertaa yllättäen) sinun höpötyksistäsi!

Kyllästynyt kirjoitti:Ehkä, mutta tuosta mahdollisuudesta huolimatta uskon estäneeni sinua kiusaamasta muita.
Tai ainakaan et ole kyennyt kiusaamaan ketään niin pahasti, järjestelmällisesti ja pitkään kuin olisit muuten kyennyt ja tehnyt.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ehkä, mutta tuosta mahdollisuudesta huolimatta uskon estäneeni sinua kiusaamasta muita.
Tai ainakaan et ole kyennyt kiusaamaan ketään niin pahasti, järjestelmällisesti ja pitkään kuin olisit muuten kyennyt ja tehnyt.
Foorumin valvoja päästelee näppikseltään rivikirjoittajiin kohdistuvia kummallisia kirjoituksia.
Obelix2 kirjoitti:Kaikki taitaa olla sinun ajukopassasi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:On Trisse minullekin vittuilut.
Et kuitenkaan (onneksesi) ole saanut osaksi sellaista harkittua, järjestelmällistä ja jatkuvaa kiusaamista kuin minä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:En usko Kyllästyneen juurikaan estäneen Trissen kiusaamista ketään
kohtaan, päinvastoin hän on minusta ollut Trissen positiivisen kehityksen
suurimpia hidasteita - kun kerta esim tarkoitushakuisesti pyrkii satuttamaan.
Usko sinä mitä haluat, mitään todisteitahan sinulla ei uskosi pohjaksi ole, vaan vain minua kohtaan tuntemasi antipatia.
Psykopatologia kirjoitti:Obelix2 kirjoitti:Kaikki taitaa olla sinun ajukopassasi.
Älä viitsi, eihän ketään ryhdytä solvaamaan "itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpäräksi" ilman merkittävää antipatiaa kyseistä henkilöä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa