Ikävä uutinen

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja logia » 10.07.2022 10:45

Minä ehdotan eea:ta tasaveroiseksi kumppaniksi Kyllästyneelle, jos ketään ulkopuolisia ei löydy. Teillä molemmilla on kokemusta ja näkemystä. Mirrin aktiivisuus on kiitettävää ja hän voisi jatkaa samaan tyyliin rivijäsenenä.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.07.2022 14:10

Mielestäni Logian ehdotus eea:sta jakamaan Kyllästyneen kanssa ylläpitovastuuta on hyvä. Se vain ei taida sopia Kyllästyneelle.
Hän ilmeisesti kaipailee maineikasta keulakuvaa korvaamaan Pertti Luukkosta, mutta pitää ylläpito- ja moderointivastuun käytännössä mieluiten kokonaan itsellään.

Tietämykseni mukaan Psykopatologian sähköpostiosoitteen käyttöoikeus on Kyllästyneellä. Jos asia on niin, tämä foorumi ilmeisesti saa jatkaa rauhassa; koska Munfoorumi.comissa palstan perustaneen (tässä tapauksessa Pertti Luukkosen) toimiva sähköpostiosoite on tärkein. Se on olemassa ja toiminnassa, näin olen todennut.
Se, että Kyllästynyt haluaa pitää vallan ja vastuun täysin itsellään, on toinen juttu. Se asia ei kuitenkaan uhkaa palstan olemassaoloa Munfoorumin taholta.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja logia » 13.07.2022 16:55

Ei minulla ole mitään sitäkään vastaan, että Kyllästynyt vastaa palstasta yksin, jos vaan tahtoo ja jaksaa. Kiva olisi tietysti saada uusiakin ihmisiä palstalle, joka on nykyisin entistäkin hiljaisempi.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja eea » 13.07.2022 19:31

Voittehan te mainostaa palstaa missä käyttekään. En usko että tänne kukaan uusi tulee mutta voisihan palstan osoitetta jakaa esim. tukiasemalla. En päässyt itse kirjautumaan sinne kun yritin joten en pääse tekemään mutta esim. Mirri voisi mainita osoitteen siellä. Uusien ihmisíen haalimiseen ei tarvita maineikasta ylläpitäjää vaan hyviä ja laadukkaita aloituksia eikä kellään meistä tunnu olevan jaksamista tehdä sellaisia tänne. Ehkä juuri siksi kun meitä on vain kourallinen ja tiedämme etukäteen melkein jo toistemme mielipiteet asiasta kuin asiasta. Ja olemme masentuneitakin.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2581
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja logia » 13.07.2022 19:43

Voisikohan tuonne laittaa ilmoituksen: https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/h ... eys?page=1
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Tyy » 16.07.2022 01:05

Rip näin myöhässä.

Mitä tulee tähän foorumiin, niin foorumihan on ensisijaisesti yhteisö. Joukko ihmisiä siis, eikä niinkään se tekninen juttu jota he käyttävät. Mikäli tää kyseinen foorumi(teknisessä mielessä) lahoaa pikku hiljaa sen takia että kyllästynyt ei saa ylläpitäjän oikeuksia, niin ainahan se yhteisö voi luoda toisen foorumin samalla nimellä, ja siirtyä sinne.

Tuossa aiemmmin Eea viittasi Tukiasemaan, siellä joskus ehkä alkuvuodesta päivitettiin foorumin softa ja sitä myöten kaikki vanha meni uusiksi, eli siis kaikki entiset käyttäjätunnukset lakkasivat myös olemasta. Sinne siis jos haluaa mennä niin täytyy luoda tunnus uudestaan.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja logia » 16.07.2022 14:39

Vanhat viestit katoavat sitten. Lueskelin niitä äsken. Ovat siinä mielessä arvokkaita, että tajusin, miten tyhmiä olen kirjoitellut. Tyhmiä kirjoittelen ilmeisesti edelleenkin, mutta eihän sitä ajoissa huomaa. Voe helevata.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.07.2022 19:50

Kyllästynyt, miksi et ole kertonut, että sinulla on käyttöoikeus edesmenneen Pertti Luukkosen sähköpostiosoitteeseen pertti_luukkonen@kolumbus.fi ?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2022 10:57

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, miksi et ole kertonut, että sinulla on käyttöoikeus edesmenneen Pertti Luukkosen sähköpostiosoitteeseen pertti_luukkonen@kolumbus.fi ?

Koska en katso omaavani oikeutta julkisesti ilmoittaa mitä oikeuksia Pertti Luukkonen on minulle antanut.
Miksi sinä kuulutat kaikille asioita joita sinun ei edes pitäisi tietää?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja logia » 26.07.2022 11:26

Anteeksi, että minäkin olen yrittänyt urkkia ylläpidon asioita, jotka eivät minulle kuulu. Palstan kohtalo on vaan mietityttänyt, eikä ajatuksia voi aina estää.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2022 12:29

logia kirjoitti:Anteeksi, että minäkin olen yrittänyt urkkia ylläpidon asioita, jotka eivät minulle kuulu. Palstan kohtalo on vaan mietityttänyt, eikä ajatuksia voi aina estää.

Ajatuksia ei trvitsekaan estää, mutta mielestäni minulla ei ole oikeutta kertoa sellaisia asioita tai päätöksiä jotka kuuluvat Psykopatologian yksityisyyden piiriin.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja logia » 26.07.2022 13:07

Asia selvä.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2022 16:36

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, miksi et ole kertonut, että sinulla on käyttöoikeus edesmenneen Pertti Luukkosen sähköpostiosoitteeseen pertti_luukkonen@kolumbus.fi ?

Koska en katso omaavani oikeutta julkisesti ilmoittaa mitä oikeuksia Pertti Luukkonen on minulle antanut.
Miksi sinä kuulutat kaikille asioita joita sinun ei edes pitäisi tietää?

Koska tyrmistyksekseni sain edesmenneeltä Pertti Luukkoselta sähköpostia yli kuukausi hänen kuolemansa jälkeen!
Tässä - jos missä - sinulla olisi selittämisen paikka; kuului minun tietää, miksi näin kävi tai ei kuulunut.

Näin voi käydä kenelle tahansa; täällä kerrotaan Pertti Luukkosen kuolleen, mutta tämän foorumin käyttäjät ovat onnellisen tietämättömiä siitä, että Pertti Luukkosen nimellä varustettu sähköposti on sinun hallussasi.

Mietitäänpä asia vielä toisin päin: tulee uusia käyttäjiä, jotka hänen kuolemastaan tietämättöminä luulevat lähettävänsä - ties kuinka henkilökohtaista - sähköpostia Pertti Luukkoselle, mutta hänelle osoitetut sähköpostiviestit päätyvät nimimerkki Kyllästyneen luettaviksi!

Kyllästynyt, kauanko olet ajatellut säilyttää näin ison valheen ja huijauksen tällä foorumilla? Psykologi ja psykoterapeutti Pertti Luukkosen sähköpostiosoite kaikessa hiljaisuudessa ja salaa nimimerkki Kyllästyneen hallussa ja käytössä...! Sinulla olisi velvollisuus julkisesti ilmoittaa, että Pertti Luukkoselle osoitetut sähköpostit tulevat sinulle!

memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

Suomessa lain mukaan myös sähköpostiviestintä kuuluu ns. kirjesalaisuuden piiriin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2022 16:57

Kyllästynyt kirjoitti:Ajatuksia ei trvitsekaan estää, mutta mielestäni minulla ei ole oikeutta kertoa sellaisia asioita tai päätöksiä jotka kuuluvat Psykopatologian yksityisyyden piiriin.
Miksi sinä kuulutat kaikille asioita joita sinun ei edes pitäisi tietää?

Aivan uskomatonta potaskaa valheen ja huijauksen piilottelemiseksi!
Kyllä taatusti ihmisillä on oikeus tietää, minne Pertti Luukkoselle lähetetyt sähköpostit päätyvät, ja kuka on sähköpostiviestin takana, kun sellainen tulee kuolleen Luukkosen sähköpostiosoitteesta!
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2022 19:12

Kyllästynyt kirjoitti:Haluan ainakin ensin katsoa miten palstan aktiivisuuden käy. Voihan olla niinkin, että moni sellainen joka on täällä ollut Psykopatologian takia ja minusta huolimatta, päättää lähteä.

Salailullasi ja vilpillisyydelläsi annat ihan itse foorumin käyttäjille aiheen lähtemiseen. Ylläpitäjänä olet enemmän kuin epäluotettava, koska kaikessa hiljaisuudessa käytät kuolleen ihmisen nimellä varustettua sähköpostiosoitetta kertomatta asiasta tämän foorumin käyttäjille yhtään mitään.
Olet tehnyt jo selväksi, että olisit halunnut pitääkin tämän asian omana tietonasi; et olisi halunnut foorumin käyttäjien tietävän, että Pertti Luukkoselle osoitetut sähköpostit tulevat sinulle.

Olet kertonut, että mahdollisten ylläpitoon osallistuvien täytyy olla sinun mielestäsi luotettavia. Ilmeisesti luotettavia myös tässä asiassa: ei kerrota kenellekään, kuka käsittelee Luukkoselle osoitetut sähköpostiviestit; annetaan uusien foorumin käyttäjien luulla niiden menevän psykologi Pertti Luukkoselle.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2022 21:23

Kuka on huijannut ja ketä Psykopatologian annettua Kyllästyneelle 'oikeuden' henkilökohtaisen - Pertti Luukkosen nimellä varustetun - sähköpostin lukemiseen ja käsittelemiseen? Siinäpä pulma.

Ainakin Kyllästynyt on huijannut jättämällä kertomatta kyseisestä 'oikeudestaan', mutta onko myös edesmennyt Pertti Luukkonen huijannut fooruminsa käyttäjiä? Sitä asiaa emme tiedä, koska Kyllästynyt tuskin suostuu kertomaan, kuinka kauan hänellä on ollut pääsy Psykopatologian sähköpostiosoitteeseen. Kyllästyneen mielestä kyseessä on Luukkosen yksityisasia, muiden ihmisten yksityisyydellä ei ole merkitystä. Ei edes niiden, jotka kenties ovat kirjoittaneet Pertti Luukkoselle tietämättä, että sähköpostiviestin vastaanottajana on nimimerkki Kyllästynyt, jonka henkilöllisyydestä Luukkoselle osoitettujen sähköpostiviestien lähettäjillä ei ehkä ole minkäänlaista tietoa.

Lain määrittelemästä 'kirjesalaisuudesta' vielä... Toiselle henkilölle osoitetun sähköpostiviestin lukeminen on kiellettyä.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja logia » 26.07.2022 23:23

Mirri, olisikohan Pertti Luukkosen sähköpostitililtä lähetetty viesti voinut tulla automaattisesti? Oletko unohtanut salasanasi ja pyytänyt sen palauttamista? Luulen, että ne viestit toimivat ilman että niitä kukaan ylläpidosta edes lukee.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.07.2022 05:20

Kyllä Pertti Luukkonen eläessään luki, jos hänelle lähetettiin sähköpostia.
Lukeeko nykyisin Kyllästynyt Luukkoselle lähetetyt sähköpostit hänen puolestaan, sitä en tiedä. Käsittääkseni se tieto kuitenkin on erittäin oleellinen; ihmisillä on oikeus tietää, kenen luettavaksi heidän Luukkoselle lähettämänsä viestit menevät. Kysymys on heidän/meidän yksityisyyden suojasta. Mikään Luukkosen sähköpostiosoitteessa ei viittaa sellaiseen, että sen vastaanottaja olisi joku muu kuin Luukkonen itse.

Tässä asiassa selittelyt eivät auta. Sitä paitsi uskon Kyllästyneen osaavan itse puhua puolestaan.
Edelleen kysymys kuuluu: miksi Kyllästynyt on tietoisesti salannut sen, että Pertti Luukkosen sähköpostiosoite on hänen hallussaan, ja että Luukkoselle kirjoitetut sähköpostiviestit menevät Kyllästyneen luettaviksi? Toinen kysymys: miksi Kyllästynyt halusi minunkin salaavan kyseisen asian?
Miksi sinä kuulutat kaikille asioita joita sinun ei edes pitäisi tietää?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.07.2022 10:17

Mirri kirjoitti:Kuka on huijannut ja ketä Psykopatologian annettua Kyllästyneelle 'oikeuden' henkilökohtaisen - Pertti Luukkosen nimellä varustetun - sähköpostin lukemiseen ja käsittelemiseen? Siinäpä pulma.

Ainakin Kyllästynyt on huijannut jättämällä kertomatta kyseisestä 'oikeudestaan', mutta onko myös edesmennyt Pertti Luukkonen huijannut fooruminsa käyttäjiä? Sitä asiaa emme tiedä, koska Kyllästynyt tuskin suostuu kertomaan, kuinka kauan hänellä on ollut pääsy Psykopatologian sähköpostiosoitteeseen. Kyllästyneen mielestä kyseessä on Luukkosen yksityisasia, muiden ihmisten yksityisyydellä ei ole merkitystä. Ei edes niiden, jotka kenties ovat kirjoittaneet Pertti Luukkoselle tietämättä, että sähköpostiviestin vastaanottajana on nimimerkki Kyllästynyt, jonka henkilöllisyydestä Luukkoselle osoitettujen sähköpostiviestien lähettäjillä ei ehkä ole minkäänlaista tietoa.

Lain määrittelemästä 'kirjesalaisuudesta' vielä... Toiselle henkilölle osoitetun sähköpostiviestin lukeminen on kiellettyä.
Lihavointi minun

Aivan turhaan vaahtoat Mirri. En ole koskaan käyttänyt Pertti Luukkosen sähköpostia, vaikka sen salasana on ollut tiedossani jo yli kymmenen vuotta. Pertti kertoi minulle salasanansa, koska hänellä oli vaikeuksia kirjautua omaan sähköpostiinsa, ja minä omalta koneeltani kokeilin onko vika salasanassa, koneessa vai jossain muualla. Sanoin kyllä Pertille, että hänen kannattaa vaihtaa salasanansa, koska se on nyt minun tiedossani, mutta hän ei ollut siihen halukas.

En todellakaan tiedä kuka on sinulle viestin Pertin sähköpostista lähettänyt, tai kuka on Pertn vanhoja viestejä on lukenut, mutta minä se en ole. En liioin tiedä kenellä muulla kyseisen sähköpostiosoitteen salasana on hallussaan, mutta minä en ole koskaan lukenut Pertin saamia viestejä, saati hänen nimissään niitä lähettänyt.

Voisitko Mirri ystävällisesti miettiä ensin kaksi kertaa ennen kuin syytät ihmisiä asioista joihin he eivät ole syypäitä. Mielestäni en ole millään tavalla tilivelvollinen kenellekään siitä, että Pertti on kertonut minulle sähköpostinsa salasanan.

Joku näppärä nörtti voisi kenties yhteistyössä sähköpostin tarjoajan kanssa selvittää mistä osoitteesta Pertin sähköpostiin on milloinkin kirjauduttu, minulla ei ole siinä asiassa mitään salattavaa.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.07.2022 14:02

Lähetä sähköpostia käyttäjälle Psykopatologia
Lähetä yksityisviesti

memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

Kuka Psykopatologialle lähetetyt sähköpostit nykyisin lukee vai lukeeko kukaan?

Huijaus mikä huijaus: edesmenneelle psykologi Pertti Luukkoselle on tämän foorumin kautta mahdollisuus lähettää sähköpostia; hänen sähköpostiosoitteensa on toiminnassa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

EdellinenSeuraava

Paluu Ylläpitäjän palsta



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron