Kyllästynyt kirjoitti:En lähtökohtaisesti vähääkään epäile Mattilan luotettavuutta, mutta hän tuskin olisi kaivannut apuani sähköpostiongelmissa.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En lähtökohtaisesti vähääkään epäile Mattilan luotettavuutta, mutta hän tuskin olisi kaivannut apuani sähköpostiongelmissa.
Olisiko Juhani Mattilan sähköpostiosoite tullut tämän foorumin ylläpitäjän sähköpostiosoitteeksi Pertti Luukkosen sähköpostiosoitteen tilalle, vai miten?...
Mirri kirjoitti:... Ja vielä: mitä jos Mattila epäilee sinun luotettavuuttasi?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Olisiko Juhani Mattilan sähköpostiosoite tullut tämän foorumin ylläpitäjän sähköpostiosoitteeksi Pertti Luukkosen sähköpostiosoitteen tilalle, vai miten?...
Tuskin.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Olisiko Juhani Mattilan sähköpostiosoite tullut tämän foorumin ylläpitäjän sähköpostiosoitteeksi Pertti Luukkosen sähköpostiosoitteen tilalle, vai miten?...
Tuskin.
Kerro tarkemmin.
Kenen sähköpostiosoite olisi tullut tämän foorumin ylläpitäjän sähköpostiosoitteeksi?
Kyllästynyt kirjoitti:Olen sekä työssäni että yksityiselämässäni usein joutunut "paljon vartijaksi". Minulla on ollut hallussani niin taloyhtiön yleisavaimet, esimiehen kotiavaimet kuin tuhansien ihmisten potilaskertomuksetkin. Koskaan en ole käyttänyt niitä väärin tai omin luvin. Siksi tuntuukin hyvin loukkaavalta ja röyhkeältä, että Mirri vaahtoaa ja syyttää minua mm. huijaamisesta ja "tiukasta salailusta", vaikka mitään sellaiseen viittaavaakaan en ole tehnyt.
logia kirjoitti:Eihän hän lukenut sieltä yhtään viestiä, kuten kertoi.
logia kirjoitti:No, etkö sinä sitä sitten pelännyt?
logia kirjoitti:Olen pahoillani puolestasi, Mirri. Sinä tunnet varmaan itsesi petetyksi. Me emme voi tietää kaikkia ylläpidon asioita, eikä minusta tarvitsekaan. Pitäisi vaan osata luottaa joskus edes. Hyviä ihmisiä on vielä olemassa. Mitään vahinkoahan ei tapahtunut.
Minulla on hyvä muisto Psykopatologiasta. Hän puolusti minua kerran, kun joku täällä kiusasi minua. En muista kuka. Tunsin silloin itseni ihan pieneksi tytöksi. Olin kiitollinen, kun kiusaaminen loppui.
logia kirjoitti:Sinun syytöksesi ovat minunkin luettavissani. Minulla on oikeus kertoa, mitä ajattelen.
logia kirjoitti:Kyllästynyt kyllä vastaa sinulle aikanaan, kun tulee paikalle. Minä en jaksa tästä väkisin väännetystä ongelmasta saivarrella tämän enempää, kun tuntuu niin turhalta. En voi sinua auttaa, ikävä kyllä, kun en osaa. Luulen, etteivät mitkään selitykset sinulle riitä.
logia kirjoitti:En minä tavallaan vastaa hänen puolestaan, vaan esitän "vain" omia näkemyksiäni. Sori siitä.
Sinun syytöksesi ovat minunkin luettavissani. Minulla on oikeus kertoa, mitä ajattelen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa