Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, miksi et ole kertonut, että sinulla on käyttöoikeus edesmenneen Pertti Luukkosen sähköpostiosoitteeseen pertti_luukkonen@kolumbus.fi ?
logia kirjoitti:Anteeksi, että minäkin olen yrittänyt urkkia ylläpidon asioita, jotka eivät minulle kuulu. Palstan kohtalo on vaan mietityttänyt, eikä ajatuksia voi aina estää.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, miksi et ole kertonut, että sinulla on käyttöoikeus edesmenneen Pertti Luukkosen sähköpostiosoitteeseen pertti_luukkonen@kolumbus.fi ?
Koska en katso omaavani oikeutta julkisesti ilmoittaa mitä oikeuksia Pertti Luukkonen on minulle antanut.
Miksi sinä kuulutat kaikille asioita joita sinun ei edes pitäisi tietää?
Kyllästynyt kirjoitti:Ajatuksia ei trvitsekaan estää, mutta mielestäni minulla ei ole oikeutta kertoa sellaisia asioita tai päätöksiä jotka kuuluvat Psykopatologian yksityisyyden piiriin.
Kyllästynyt kirjoitti:Haluan ainakin ensin katsoa miten palstan aktiivisuuden käy. Voihan olla niinkin, että moni sellainen joka on täällä ollut Psykopatologian takia ja minusta huolimatta, päättää lähteä.
Lihavointi minunMirri kirjoitti:Kuka on huijannut ja ketä Psykopatologian annettua Kyllästyneelle 'oikeuden' henkilökohtaisen - Pertti Luukkosen nimellä varustetun - sähköpostin lukemiseen ja käsittelemiseen? Siinäpä pulma.
Ainakin Kyllästynyt on huijannut jättämällä kertomatta kyseisestä 'oikeudestaan', mutta onko myös edesmennyt Pertti Luukkonen huijannut fooruminsa käyttäjiä? Sitä asiaa emme tiedä, koska Kyllästynyt tuskin suostuu kertomaan, kuinka kauan hänellä on ollut pääsy Psykopatologian sähköpostiosoitteeseen. Kyllästyneen mielestä kyseessä on Luukkosen yksityisasia, muiden ihmisten yksityisyydellä ei ole merkitystä. Ei edes niiden, jotka kenties ovat kirjoittaneet Pertti Luukkoselle tietämättä, että sähköpostiviestin vastaanottajana on nimimerkki Kyllästynyt, jonka henkilöllisyydestä Luukkoselle osoitettujen sähköpostiviestien lähettäjillä ei ehkä ole minkäänlaista tietoa.
Lain määrittelemästä 'kirjesalaisuudesta' vielä... Toiselle henkilölle osoitetun sähköpostiviestin lukeminen on kiellettyä.
Lähetä sähköpostia käyttäjälle Psykopatologia
Lähetä yksityisviesti
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa